هتل ها ی کوش آداسی ترکیه
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه

سواحل درياي اژه و درختان سرو و باغهاي زيبا در شهر كوش آداسي ترکیه همه در اطراف هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه که در فاصله ۷۵ كليومتری ازمير ، ‌۲۰ كليومتری شهر تاريخي افسوس و ۵ كليومتری مركز شهر كوشي آداسي ترکیه واقع شده قرار دارند که با سفر به کوش آداسی ترکیه و اقامت در هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه از آن ها لذت می برید .

هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه  یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه است که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده و از آن به بعد هر ساله گردشگران زیادی را که به ترکیه سفر کرده اند پذیرا بوده است . سرویس پذیرایی هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه شامل صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، پذیرایی های طول روز و کلیه نوشیدنی ها (چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه) در تمام ساعات شب و روز بصورت رایگان می باشد .

رستوران های متنوع هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه رستوران اصلي ، رستوران ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، چینی ، رستوران اسنک ، رستوران زمستانی با انواع غذاها از گردشگران تور کوش آداسی ترکیه پذیرایی می کنند .

 

امکانات هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه : 

هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه دارای ۴۶۵ اتاق میباشد که ۲۵۵ اتاق استاندارد ،۴۵ اتاق فامیلی روم ،۸۰ سوپریور ،۷ کورنرسوئیت ،۸ اتاق دولوکس ، ۲۲ اتاق ماه عسل را تشکیل می دهند و تمام اتاق ها از امکاناتی چون خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ، کانالهای رادیو از طریق تلویزیون ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، کاناپه ، مبل ، فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن برخوردارمی باشند .

از دیگر امکانات هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه می توان به زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاق های خانوادگی ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، رستوران ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، آسانسور ، تهویه و بار اشاره کرد .هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه دارای ۳۰۰ متر ساحل اختصاصی با امکانات رفاهی اختصاصی که شامل زمين تنيس ،‌ مركز آبگرم لوكس ، حمام تركي ،‌ حمام بخار فنلاندي ، ماساژ ، سونا ، استخر سرباز ، استخر سرپوشیده ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، بولینگ و استخر کودکان می باشد پذیرای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه است .

گردشگران تور کوش آداسی ترکیه که قصد رزرو هتل در کوش آداسی ترکیه را دارند رزرو هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه را با توجه به قیمت و امکانات عالی در ذهن داشته باشند.

 

 

هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه

 

هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه(۵ ستاره) هتلی زیبا با نمایی منحصر به فرد و زیبا در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه به حساب می آید.و همچنین این هتل مجلل رو به خلیج Tusan یکی از تفریگاه های لوکس و عالی در کوش آداسی می باشد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه شامل یک ساختمان اصلی ۶ طبقه و یک بلوک فرعی ۵ طبقه با مجموع ۳۷۷ اتاق، که ۳۶۶ عدد از این اتاق های استاندارد ۲ تخته هستند و ۹ عدد سوئیت می باشد. اتاق ها در توچال ساحلی دارای مبلمان مدرن و حمام خصوصی می باشند و امکانات خوبی مانند : ا تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی ، حمام باسشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی / ماهواره ای، دسترسی به اینترنت، مینی بار ، صندوق امن  برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه مهیا می کند  برخی از اتاق ها  دارایبالکن یا تراس با نمایی زیبا و خیره کننده رو به خلیج توسان هستند 

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه :

میتوان به پذیرش ۲۴ساعته، لابی، صندوق امن، میز ارز، آسانسور، کافه، اتاق تلویزیون، اتاق بازی، سالن کنفرانس، دسترسی به اینترنت WLAN ، رستوران، باشگاه برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال، زمین بازی، پارکینگ خودرو ، گاراژ تعمیرات، خدماتآرایشی، رختشویی و کمک های پزشکی اشاره نمود این هتل زیبا و  مدرن تنها ۵٫۵ کیلومتر ازمرکز کوش آداسی ترکیه ،که در آن مهمانان میتوانند تعداد بی شماری از مغازه ها، بوتیک ها، کافه ها، رستوران ها،و باشگاه های تفریحی را پیدا کنند فاصله دارد نزدیکترین ایستگاه حمل و نقل عمومی  فقط ۲۰۰ متر دورتر از هتل قرار دارد و فرودگاه ازمیر ۷۰ کیلومتر دورتر از هتل و فرودگاه بدروم ۱۴۰کیلومتر از هتل فاصله دارد 

اتاق ها در توچال ساحلیدارای مبلمان مدرن و حمام خصوصی می باشند و امکانات خوبی مانند : ا تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی، حمام باسشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ ماهواره ای، دسترسی به اینترنت، مینی بار، صندوق امن برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه مهیا می کند  برخی از اتاق ها  دارایبالکن یا تراس با نمایی زیبا و خیره کننده رو به خلیج توسان هستند 

 

 بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی ترکیه جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

 

هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه جز هتل های ۵ ستاره کوش آداسی ترکیه است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و با اقامت در آن به راحتی می توان به ساحل دسترسی داشت. هتل دارای استخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و زمین تنیس و یک اسپا لوکس با امکاناتی از قبیل سونا و حمام ترکی می باشد. اتاق های هتل Le Bleu دکوراسیونی شیک و لوکس دارند. تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند و در اتاق ها یخچال و و همچنین تلویزیون وماهواره هم وجود دارد. گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می توانند برای صرف غذا به یکی از رستوران های هتل بروند . در رستوران های هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و غذاهای دریایی سرو می شود. صبحانه هم در هتل هر روز سرو می شود. در کافه وبار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه هم انواع اسنک و کیک و شیرینی و انواع قهوه و نوشیدنی سرو می شود. هتل دارای یک بار ساحلی و هم چنین یک بار در کنار استخر است که انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. هتل دارای پارک آبی با سرسره هاس آبی و هم چنین امکانات تفریحی مخصوص کودکان هم می باشد. گردشگران هتل می توانند با پرداخت هزینه ای از ماساژترکی هم لذت ببرند. این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی ترکیه ۳ کیلومتر و تا فرودگاه Adnan Menderes حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف هتل هم فروشگاه و کلاب های شبانه واقع شده اند. هتل دارای ۲۶۳ اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و در اتاق ها بار و تلویزیون و ماهواره هم وجود دارد. تمام اتاق ها دارای بالکن هستند. اتاق ها دارای سرویس اینترنت بی سیم هم هستند. تمام اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی می باشند.

اسپا و دیگر امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه :

هتل دارای یک اسپا لوکس است و میهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه اضافه از یک ماساژ ترکی آرامش بخش لذت ببرند. هتل دارای دو استخر در فضای باز و هم چنین محوطه ساحلی خصوصی می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سرویس اینترنت بی سیم است. از دیگر امکانات این هتل میتوان به وجود پرستار کودک و هم چنین فروشگاه اشاره کرد. از بین امکانات بی نظیر هتل می توان به رختشورخانه، اتوشویی، پذبرش ۲۴ ساعته و سایت کامپیوتری, تراس، باغ ، استخر در فضای باز سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، امکانات ورزش های آبی، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، زمین گلف، پارک آبی، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه  اشاره کرد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سالن برگزاری کنفرانس و جلسات و همایش ها با تمام امکانات می باشد. این هتل دارای پارکینگ هم می باشد.که در مجموع همه امکانات سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه به ارمغان می اورند.





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ها ی کوش آداسی ترکیه , مجلل ترین هتل های کوش آداسی ترکیه, هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: